pondělí 14. července 2008

... možná přijde i kouzelník


Den se dnem se sešel, abych zase jednou něco napsal. Z mého plánovaného přehledu o důležitých Sci-fi snímcích posledních asi 50sáti let (proč troškařit...) zatím zůstali pouze plány a sny. Snad se brzy naplní, ale do té doby přemýšlím, čím vyplním své pomyslné stránky knihy jménem Můj blog :). Proto mě napadlo přizvat k odpovědi i Vás (ano! DJKOMA potřebuje TEBE, i TEBE a i TEBE!!). Konečně mi snad někdo napíše první komentář k mému příspěvku (to půjdu rychle oslavit několika sklenkami Rychlých špuntů s jahodami) a poté nad příspěvky budu přemýšlet a hodnotit. Doufám, že komentářů s návrhy nebude padesát a více (pochopte, i Rychlé špunty jsou na mě trochu moc bublinek naráz...) a já to nebudu muset číst. Přesto ,na Vás APELUJI, aby jste se snažili mi navrhnout zajímavé a působivé téma, o kterém bych se mohl rozepsat dle Vašeho přání a sdělit tak svůj názor nebo prostě jen tak žvatlat a trénovat svůj prstoklad (nechtěl jsme to nazvat psaní všemi deseti, protože by se někdo mohl ohradit proti tomu kam koukám :-))). Nemusíte se vůbec věnovat pouze filmům, mé chápání světa je velmi široké a názorově nejsem zrovna prázdná láhev bez obsahu (tedy doufám!). Jen prosím žádné úvahy o smyslu života nebo o tom, jestli na pána Boha prší nebo ne (stejně neprší....).


V brzké době se také krom Sci-fi průvodce po chutích Djkomy budu snažit o nějakou malou rubriku mini recenzí z mnou viděných filmů. Převážně půjde o směs filmů, co jsou různého stáří, ale pokusím se být co nejaktuálnější. V nejbližší době by se tak měli objevit mini recenze snímků jako The Hapenning (Stalo se), Be kind rewind (Prosíme přetočte), The Orphanage popř. remaku Funny games. To je však budoucnost vzdálená skoro až týden, protože mě hlavně volají komentátorské povinnosti ve světe nazývaném ČSFD, kde jsem o 50 filmů pozadu a nestíhám psát cokoliv na filmy, které shlédnu. Pro teď odcházím, abych se brzy pokusil o návrat (návraty nejvíce vydělávají :-))...

PS: malá drobnost ke komentářům. Pokud nejste členy blogger.com nebo google, tak využijte "anonymního" komentáře a na konec napište nick prosím :-) nemůžu za tuhle nedodělávku :(

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

1. by malarkey :)

Anonymní řekl(a)...

2. by M.a.t.t. (ale bol som tu uz skor :-) )

Xeelee řekl(a)...

Byl jsem tu.
Fantomas

Anonymní řekl(a)...

by becki_tu

Z tebe bude nejen světoznámý dopravní expert, ale třeba jednou i velký spisovatel :))

Chtěl jsi navrhnout téma tak tady je: Ridley Scott a jeho filmové plány :)

Anonymní řekl(a)...

Ale já smysl života rozebírám rád... T. M. Riddle

Anonymní řekl(a)...

Filipe, ty jsi trošičku grafoman :-) Já bych uvítala recenze těch sci-fi snímků, ale myslím, že je to pro začátek dost náročné téma. Nicméně - když už se do toho pustíš (jakože ti fandím), hnedle můžeš psát i srovnání s knižní předlohou (jakože mnoho SF filmů předlohu má ;-) Držím ti palce (P.S. Hnedle můžeš na úvod napsat úvahu, proč je P.K. Dick tak oblíbený u Hollywoodu - zajímá mě tvůj názor)

Páčko Suzana ;-)