úterý 2. září 2008

Do neděle nepřítomen, to bude zápis do třídnice...

Ano stalo se to. Odjel jsem konečně pryč z města všech měst (aspoň těch českých:-)). Jsem na dovolené. Kde ptáte se? Řeknu vám to a už se vás nezbavím to jste uhádli! Jsem v horách, které jsou vyšší než panelový dům, v kterém bydlím. S kým jedu? další otázka, která vám může být ukradená, ale já vám to teda povím, když tolik naléháte. Se svou milovanou přítelkyní a budeme tam do neděle. Pak se opět vrátím do světa, kde se nejde spát po večerníčku a jediná zvířata, která tu najdete jsou ostatní lidé, podivných tvarů a mravů. Možná sem hodím i pár fotek, samozřejmě jen těch pár, které se dají (ať z jakéhokoliv důvodu..:)) publikovat. Doufám, že na mě budete myslet, když tu nebudu a občas mi napíšete nějaký ten komentík s návrhem na nějakého zajímavé téma, které bych mohl rozvést nebo využít při svých občasných nekonečných úvahách o světě.

Pro všechny zvědavce z filmového světa, pár postřehů:

1. Začala čtvrtá sezona známého seriálu PRISON BREAK, který už není co býval v první sezoně, ale stále jde o koukatelnou a zajímavou záležitost, která jde novým směrem a snad to bude stát za to

2. Co běží v kině?
Wall-E ... nádherný, roztomilý a futuristický animovaný snímek s robůtkem, který připomene číslo 5, ale kvalitami je vysoko před ním. I bez slov jde dělat příjemný film s hromadou vtipných momentů a poselstvím...
Mamma Mia! - muzikál s písničkami slavné skupiny, který osloví především dívky a ženy
Hellboy 2 - po prvním díle se pokusil režisér del toro navázat v trochu romantičtějším duchu. Ubylo akce, přibylo neuvěřitelných postav a jednoduchosti...
Zohan - komedie, která si nebere servítky, je lehce retro a gay zároveň (kdo uvidí pochopí), ale pro milovníky šíleného humoru a Adama Sandlera jasná volba (izraelský supertajný superagent jako sexuální dynamo a kadeřník?)

3. Všimli jste si titulků na konci většiny filmů v kinech? Nezapomeňte ohodnotit film na CSFD ... co si o tom myslíte? Zbytečná reklama nebo to opravdu má smysl a rozroste se už tak obrovská skupina uživatelů tohoto filmového webu

To je pro dnešek vše přátelé!

2 komentáře:

xtina řekl(a)...

Ad 3 - já byla prvně hodně překvapená, když jsem tuto větičku na plátně zahlídla, ale myslím, že je to docela originální způsob reklamy. By ses divil, kolik lidí o ČSFD ještě nemá tucha ;-)

A aby ti nebylo líto, že tu není moc "námětů na reportáž" :-), tak třeba můžeš popsat své začátky s ČSFD ...

Anonymní řekl(a)...

Náhodou, na chvilku se vidět na filmovým plátně v podobě čtyř písmenek s tísícem dalších uživatelů to potěší, ne? Je to sympatický :-)

Nápad na téma jak jsi začínal není špatnej, taky by mě to jako nováčka na čsfd zajímalo! ;-)
Bye, Pussy