pondělí 8. prosince 2008

Není čas... bohužel :(

Po delší době jsem opět tu, jenže na kratší chvílí než bych si přál. Předvánoční období je pro někoho radostné, pro někoho depresivní a pro mě... plné školy. Semestrálky, projekty a referáty na témata, která mi nic neříkají a pro pochopení názvu musím listovat 20 minut v cizojazyčném slovníku. Všechny školní práce spějí do svého závěru a termíny odevzdání se blíží. K tomu stačí připočíst někdy až hodinové nesmyslné "hádky" s Office 2007, které mi neustále dokola formátují nadpis jinak než chci (a pak nezapomenu nadávat ještě sobě... že:)). Celý ten vánoční shon mě zatím naprosto míjí, o dárcích mam rozhodnuto prakticky už měsíc, takže není co řešit. Snad tento rok dojde na nějaké malé a příjemné překvapení pod stromečkem (viď moje milá přítelkyně:-)))))))) a snad mi nezaskočí u Štědrovečerní večeře. Stále doufám, že se konečně prolomí tradice, kvůli které jsem se každý rok přemáhal sníst "toho" kapra a konečně budu mít pro mě chutnější rybu, lososa:-). Osobně některé tradice mám rád, jiné ne a zrovna jíst sladkovodní rybu, která mi neustále chutná po čemsi bahnitém (bahno?), nepatří mezi mnou s radostí dodržované tradice. Abych nehanil zvyky, jsou zde určitě i některé, které mají smysl a opravdu nemyslím čekání na zlaté prasátko :-))). Ale to necháme na jindy, už jsem si zase všiml otevřených excelovských tabulek a wordu, kam bych měl psát smysluplná slova a věty... Holt každému, jak si zaslouží a já byl přitom tak strašně hodneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :(

Ohledně filmů. Prakticky se na ně nedívám, pokud nepočítám včerejší "další setkání" s Kurosawou v podobě filmu Ochránce. Snad dneska večer přijde aspoň dvouhodinová pauza od počítače a shlédnu nějaké veledílo z "nepřeberné" filmotéky, kterou vlastním.




PS: koho zajímá, jestli už mám koupený dárky... tak v podstatě mám (jen an některé ještě čekám, holt internetové obchody jsou závislé na České poště...)

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

A co kupuješ na internetu, abych se inspiroval :D
Martin

Djkoma řekl(a)...

dárky samozřejmě:) nemůžu to přesně říkat, přítelkyně sleduje a sonduje co dostane:) ale např. vonavky (mimořádně výhodné), většinu elektroniky a zboží v mém okolí nedostupné nebo z aukra. Někdy se dají ušetřit opravdu velké peníze...

Anonymní řekl(a)...

Cau, tenhle comment je uplne off-topic, pak ho, pls, smaz. Je to k hodnoceni filmu Rocky Balboa na CSFD: ... usměvavé jak ten černoch nemá skoro žádné svaly a působí jako parodie na boxera a proti němu stojí starý Sly, kterému na stará kolena anabolika dovolila ukázat, že někdy na rukou měl svaly.... Pozor na to, Antonio Tarver je skutecny vynikajici boxer, sampion v kategorii veltr. Ja sam boxuju,myslim, ze jsem docela gut a vypadam podobne jako on :-). Na box v tehle kategorii nepotrebujes velke svaly, ale obrovskou dynamiku (u ktere Te "nafoukle" svaly brzdi) a musis hodne vydrzet. Nejvetsi vyhodou je delka pazi,ktera je spojena s vyskou (Tarver ma kolem 190 cm). Jinak Tvoje recenze jsou fajn, diky za ne!
Dave, dave57i zavinac seznam tecka cz

krista řekl(a)...

Hih, s tím lososem neděláš vůbec špatně, díky za inspiraci :-) Kapr je pro mě taky docela nepochopitelná rybka.