středa 24. června 2009

Jsem BC a teďka PRÁZDNINY:))

Po více 14nácti denní přípravě na ukončení bakalářského studia na Univerzitě Pardubice mohu prohlásit, že jsem hrdý nositel titulu BC, který možná někteří považují za ekvivalent ke slovu "nic", ale před jméno si ho napsat můžu a ti bez něj si tam napíší... "nic" :-). Závěrečná zkouška byla i díky kvalitní přípravě a velkému štěstí na otázky příjemným zakončením. Pokud nepočítám dny plné učení a deprese a nervy z budoucí těžké zkoušky, vše šlo celkem dobře... O samotné zkoušce se tu raději nebudu příliš rozepisovat, ale pravdou je, že jsem chytil jedny z lehčích otázek a po jejich oznámení od komise (ano, u nás se nelosuje, ale vybraní členové vybírají dle svého vědomí i svědomí otázky pro jednotlivé žáky) jsem se vcelku uklidnil. Po asi 4 minuty dlouhé přípravě jsem s pomocí svého papíru s několika poznámkami vytřel zrak porotě a bylo po všem. Spokojenost na mé straně i díky známkám je obrovská. Nejdelší na celé zkoušce však byla samotná obhajoba mé bakalářské práce, která trvala 10minut prezentace + asi 15-20 minut otázek... Zajímavé téma si vybralo svou daň na přívalu otázek, které jsem však z části očekával a odpověď na ně znal... Holt štěstí jsem cestou do třídy potkal a nepustilo se mě, což se nedá říci o všech ten den zkoušených spolužácích ...

Co bude teďka? Prázdniny!!!! A to dlouhé!!!!!!! Tedy přesněji 2.7 je sponze, poté se přihlášení na navazující magisterské studium a uvidím, co podniknu. Kromě desítky filmů, kteří mi leží doma ladem a pláčou, že se o ně Filípek nestará ... se budu samozřejmě také věnovat přítelkyni:-) přírodě (té ale ne moc :D) a drobnostem, které jsem si nechával během roku na "až bude více času" mezi něž patří třeba "udělat si pořádek ve známkách" (mimochodem na aukru jsem si koupil nový krásný zásobník za pár korun...). Krom toho musím mnohé dohnat, filmy v měsíci červnu byly nedostatečným zbožím... V nejbližší době sem napíši zmiňované recenze na pár produktů, které se mi dostaly do ruky a to:

Canon multifunkční tiskárna MP 540
Mp3 přehrávač iRiver e50
Domácí sluchátka Sennheiser eh150 s jejich neskutečnými bassy :-)
Přenosná sluchátka Sennheiser

Další mé plány na prázdniny:
udělat pořádek ve známkách
vybrat si kytičku do svého pokoje (nápady?doporučení?)
vytisknout hřbetové popisky filmů na dvd z trafiky, které jsem koupil, dal do obalů a hřbetu nic nemají :( a tak se v nich těžko hledá...
cesta s přítelkyní do Prahy, do dalšího pěkného města a určitě i někam... dál na déle :))))
koukat na hodně filmů a dohnat zameškané "roky" :D
... dále něco přinese čas, ne? :-)

F*Djkoma

Žádné komentáře: