pátek 17. července 2009

Harry Potter a princ dvojí krve - dojmy z kina

Jako jsem se kdysi ptal, po konci pátého dílu, musím se zeptat i u šestého... Kdo je David Yates? Pro mě je to rutinér, který se snaží pomocí filtrů zakrýt nepřítomnost vlastního "rukopisu". Nechápu, jak bratři Warnerové mohou na jeho schopnosti tolik spoléhat, přičemž on prakticky nikoho výrazně nepřesvědčuje. Ano, jsem možná zahleděný a mám rád Cuaróna, který vizuálně pozvedl celý třetí díl nad zbytek série, ale pravdou je, že Yates je naprosto obyčejný. Jeho tmavé nebo spíše studené filtry jsou fajn a vypadají temně, ale žádné výrazné emoce nedokáží vytvářet. Původně jsem si myslel, že celá série bude gradovat ve stylu "první díl je pro děti a poslední pro dospělé fanoušky, kteří rostli s knihou a teď jsou připraveni na temný svět", ale filmy tudy nejdou. Určitě nepřitvrzují dostatečně a jakákoliv smrt jakékoliv postavy není dostatečná. V jednom odstavci rozepíšu se spoilery, co mi přišlo přímo u filmu podivné. Jinak celá série stagnuje a ponechání osudu dalšího dílu v rukou Yatese tomu určitě neprospěje ( i když lepší, než nějaký režisér třetí cenové ve stylu 4tého dílu...).

I ten největší zloduch byl někdy dítě s nosem... překvapivé!(mimochodem tato scéna je ve filmu prakticky bezbarev:D)

Dějově se v celé délce 153 minut neděje prakticky nic. První půlka (distributor to rozpůlil dokonale:)) je spíše teenagerská komedie z prostředí školy kouzel a druhá půlka si hraje na trochu temnější drama s prázdnými gesty a podivnou gradací (snad jen hudba funguje skvěle, za což jsme velmi rád). Příběh a situace jsou tak primitivní, že jdou často ve velkém vypustit a výsledný film tak lze odvyprávět v jedné dvou větách (viz další odstavec). U cca 500ceti stránkové knihy to je docela velké prázdno a scénáristé si s tím nikterak neporadili... Za což mohou diváci pouze smutně "poděkovat". Popravdě jako divák bez znalosti knihy, ve filmu nenalézám tolik vtipných momentů jako většina sálu,ale to mohlo být způsobeno i průměrným věkem pod 15náct let:). Pár opravdu vtipných momentů tam je, jsou příjemné, potěší, ale stavět na nich půlku filmu bych si netroufl. Já ne, jiní ano.

SPOILER: Celý film lze shrnout do "Harry přijde do bradavic, kde zjistí koho miluje, najde prince dvojí krve, který zradí Brumbála a zabije ho a následně celá Parta okolo vyvoleného kouzelníka se rozhodně, že Brumbála pomstí a zabijí Voldemorta." Je toho málo? Ale takto vážně je... Teenagerská půlka je o ničem, jen se pár mladistvých zasměje a občas jsem se zasmál i já, starý přestárlý důchodce (hahaha,ale dvojnásobku průměrného věku jsem skoro dosahoval...) a v druhé části snaha o drama neskončí příliš dobře. Proč ale 153 minut při tak prázdném filmu? Snaha ukázat všechny vizuální perličky? I samotný závěr působí dětinsky a naivně/knižně...škoda. Mimochodem ta smrt Brumbála je pro mnoho fanoušků HP nejmocnějším okamžikem série a pro mě? Fádní a obyčejné... bohužel:( KONEC SPOILERU.

Ano slečno Grangerová, peprmintová zubní pasta...

Vizuální stránka je "pěkná". Jen a pouze. Vše je jako z pohádky, jen barvy se ve stylu minulého dílu posunuly ještě více k temně(čti studené) modré. Ovšem nic navíc. Samozřejmě, pohádkové prostředí výjimečné kouzelné školy dává nejen vizuálním kouzelníkům a počítačovým odborníkům obrovské možnosti, ale i samotná autorka knih ,mnohé přesně rozepsala, takže "zhmotnění" jejích vizí není natolik "volnou" rukou, jak by se někdy mohlo hodit. Avšak Fincherovské průlety oknem nebo jeskyně ala Beowulf působí trochu "známě" a film samotný nepřináší prakticky nic. Tomu napomáhá i "nijaký" konec a nulová akce (ano, dvě akční scény odhadem, ale čekání na velkou smršť je nenaplněno...achjo, na co tolik krásných a působivých kouzel, když vidím za 153 minut jedno maximálně dvě?). Přítelkyně říká, že je dobré vidět někdy film bez samé bitky. Já ji chápu, ale na druhou stranu tu je obrovský "akční" (je těžké mluvit o akci a myslet přitom na pár lidí, co na sebe máve hůlkami:)))) potenciál, který jako ve většině filmů s kouzelníky zůstává nevyužit. V poslední řadě mě tentokrát potěšila hudba. Minulý díl jsem pochyboval o její existenci, ale tentokrát jsem si dal bacha a vyplatilo se. Zvuky v mnoha scénách skrývaly příjemný "podkres" mnoha jinak obyčejným scénám. Jen malý detail k hercům, kterým se jinak nevěnuji. Celá série Pottera má vynikající casting a herci jsou persony (ti starší) a mladí jsou velmi dobří, každým dílem rostou nejen vizuálně, ale i výkonem. Postavy prožívají a nemají chybu.


Scéna známá z traileru aneb jak si Harry a Brumbál vyjeli na pláž...

Knihu jsem nečetl, ale zkuste si taky odhodit "potterovské brýle" a podívat se na Prince dvojí krve s odstupem a nadhledem... co najdete? Já bohužel nic významného a pro mé i jeden ze slabších dílů HP. Je to škoda, protože se přiostřuje a viditelně se všechna zajímavá šťáva nechává na poslední dvojdíl. Ano, poslední díl s podtitulem Relikvie smrti bude rozdělen na dva díly. Možná kvůli objemné knize (ale nejobjemnější fakt není;-) nebo to bude počtem akčních scén s kouzelnými hůlkami, který smí připadat na jeden film s Potterem?:-) Spíše tu půjde o takové zelené papírky a opravdu to nejsou lístky žabky kňukalky... :-))))
70%

PS: Voldemort tam je asi na 2,3 sekundy... WoW, doufám, že Ralph dostane procenta ze zisku:))

PSS: Dabing není tak hrozný, Kotek jako Potter se dá překousnout a Hermiona je stále nejlépe trefená (bez dabingu bych stejně lepší dojem z filmu neměl...)

28 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Cauky Luky:

takže musím souhlasit s tím Brumbálem. To sji opravdu vystihl, v knížce to je po užasným Siriusovi nejlepší scéna ale tady z toho udlali něco typu "do it" "no" "please". no kde to jsme? v romantické komedii? trapné americké komedii? blbé střílečce? Jako první pulka filmu se mi líbila. zasmala jse se, některé scény byli teda jako moc, viz zavazování tkaničky. Lunánek byl bezva :D Akční sceny dobrý, u Viteálu byla nej, výborná je Helena Bonam Carter jako bellatrix,myslím že z ní to zlo uplně čiší :o) Voldemorta jsem si snad ani nevšimla... Celkově nejsem zklamana, moc jsem od toho nečekala nemam rada už moc ani ty knihy, ale líbilo se mi to. Nejvíc Draco :D asi jsem se zamilovala :D ale jako jinak tam bylo dost trapnych věcí a kdyby se vynechali věci typu že brumbál plete a podobně, a dalo se tam víc z podstatného příběhu, bylo by to mnohem lepší. Celkově bych dala tak 60%. Souhls s tvou recenzí :o) Andy / dreana

Djkoma řekl(a)...

Díky, jsem rád, že někdo souhlasí, ale kdo je Luky? :-)

elinnor řekl(a)...

kdo mi vysvětlí tu peprmintovou zubní pastu ? nějak jsem to při letmém shlédnutí filmu nepobrala .. kde se tam vzala ? :D

elinnor řekl(a)...

P.S. :) jinak bohužel musím souhlasit také .. ačkoli "teenagerovská polovina" pro mě byla snesitelnější než ta druhá prázdná úplně .. tak mě film trochu zklamal .. nejspíš jsem očekávala víc .. nebo moc

Standa řekl(a)...

K te paste: Hermiona cichala k napoji lasky a rikala, ze lide z nej citeji to, co jim nejvic voni. Ona citila myslim cerstve posecenou travu, tu zubni pastu a jeste neco.
Jinak k tomu filmu: Ve vetsine scen jsem si vsimal hlavne perfektne pasujici hudby. Bylo tam i par vtipnych scen, ale celkovy dojem? Nuda. Chapu, ze museli ubrat nektere casti deje aby to nemelo xx hodin, ale vubec nechapu, proc zde nebyl zadny poradny souboj? Co treba scena kdy se do Bradavic dostali smrtijedi? To se tam prisli podivat jenom jak lehne Brumbal? Ale no tak. Nejvetsi boj z cele knizky a oni ho proste ignoruji :(. Jinak souhlas s recenzi.

Anonymní řekl(a)...

Zdravím a plně souhlasím a jsem rád že to někdo trochu rozvedl:-) a já osobně kdybych nečetl knihu tak nepochopím spoustu souvislostí...
S pozdravem Oleri Madlesberg

Anonymní řekl(a)...

ahoj :) Davida Yatese jsem po pětce vůbec neměla ráda, šestkou si to u mě trochu spravil ;) Ale pořád to není ono... Jak se tu řeší proč tam nebylo tohle a onohle, docela chápu režisérovy odpovědi, že se nechce opakovat, jelikož v posledním díle je bitva o Bradavice taktéž. Jen tajně doufám, že to neplácal do větru... Absenci "flashbacků" odůvodnil tím, že by příliš roztrhali děj a odváděli pozornost diváků od hlavního děje (stejně jako vám i mně hlavní děj mírně uniká). Ale koho bych za film rozhodně pochválila jsou herci, jednoznačně herecky nejzdařilejší potterovka, alespoň pro mě ;) Tom Felton, Radclife, Grint, Watsnová byli oproti předešlým naprosto skvělí :) A role Horacia, tedy Jima Broadbenta, byla asi nejlepší na celým filmu. Už to nebudu dál protahovat, film se mi líbil od začátku dokonce a příjemě mě překvapil :)

Anonymní řekl(a)...

Když jsem četl dojmy a reakce na nový díl Harryho Pottera na tomto blogu, bylo to jako bych četl sám sebe. :) Hezky napsáno, Djkoma.

lucy řekl(a)...

Lidi, kteří nepřečetli ani stránku knihy, nikdy nepochopí, co milujeme na této sérii. Pro mě jsou filmy něco jako obrazkový dokument ke knize a to, jak zahrají tento děj herci a asi jsem to vždycky tak brala, je to smutné, ale pokud nejste fanoušky knih, může se lehce stát, že budete zklamáni.

Věděla jsem, že tam nebude moc akce, ale někdy je to k dobru, věřte mi. V sedmičkách by mělo být hodně akce naopak. A čtenáři, my moc dobře víme, proč 7 kniha má dva filmy, tolik vysvětlování nebude stačit na jeden film.

lucy řekl(a)...

Jo a jsem romantická duše, tak to asi bude důvod, proč mi těch 153 minut nebude vadit tak moc :)))

Djkoma řekl(a)...

lucy: o to jde, oddělit pocit z knihy a filmu:) to hodně lidí nedělá a tak automaticky kniha=film a pak si nikdo nestěžuje (v podstatě). Určitě budou dost vysvětlovat, ale pokud se budou držet jen informací co byly ve filmech, taková hrůza to nebude;-)) já napsal jen pohled diváka,ne čtenáře


moc díky za chválu od anonyma:-)

Jan Váňa řekl(a)...

Ačkoli s tebou vlastně co se týče dojmů z filmu musím z naprosté většiny souhlasit, přeci jen se v jedné zásadní věci neshodneme, a to v označení Davida Yatese za rutinéra. Hlavní vinu na "špatnosti" šestého filmu měl totiž dle mého názoru patlal par excellence Steve Kloves, jehož rukopis mi dokázal zkazit všechny díly, na kterých se podílel (kromě Vězně z Azkabanu, kterého vzal Cuarón díky bohu pevně do rukou). Yates ze špatného scénáře, a vlastně i nevděčné předlohy (jakožto znalec knihy a fanoušek světa Harryho Pottera mám sice "šestku" nejraději, ale její atmosféra je do filmu téměř nepřeveditelná - nejen proto, že zatímco čtenář si během pěti knih vypracuje k postavám a světu silný vztah a tedy ho potěší i poměrně nepodstatné události a informace, divák pěti filmů/nečtenář je na tom podstatně hůř) ždíme, kde se dá (scéna s Harrym a plačící Hermionou na schodech, hořící doupě, vztah Draco a Snape, vedení herců). Snad jen u toho konce si mohl řádně dupnout, neboť Brumbálova smrt a hlavně jeho pohřeb (v knize vynikajícně vyvedený jako moment, kdy na Harryho dolehne opravdovost ztráty Brumbála, stejně jako veškerá tíha minulých událostí a budoucích úkolů) mohla vzít čas několika nepodstatným scénám. Yates má zkrátka cit přesně pro ty aspekty, které zajímají i mě (Fénixův řád byl pro mě i jako samostatný film úžasným a hlavně intenzivním počinem), to jen Kloves skládá podivnou mozaiku bez ladu a skladu...

Anonymní řekl(a)...

Ahoj
Jsem velká fanynka HP. Nejvíc se mi na knihách líbí (detektivní) zápletky. Každý díl skrýval nějaké tajmeství, které Harry postupně odhaloval až přišel překvapující závěr. Takový je i 6. díl HP, ovšem jen v knižní podobě. Vůbec jsem v kině neměla pocit že po něčem pátrám, něco hledám. No prostě pocitově nuda. Je pravda že dospívání je sranda ale stále jsem čekala že se film stočí tím důležitějším směrem a ono prostě nic. Takže můj názor? Rok jsem se těšila na 6.díl a pak jsem si nadávala že jsem vyhodila peníze z okna. Pro mně je to rozhodně nejslabší díl z celé filmové série i když o knize se to rozhodně říct nedá. Jdu si spravit chuť a přečíst si knihu :-) Majda

Anonymní řekl(a)...

ahoj na tento diel som sa tesila asi zo vsetkych najviac kedze podla knihy sa to malo konecne stocit k temnejsej stranke...pri citani knihy mi behal mraz po chrbte co to bolo napinave a miestami som sa az bala..
co sa tyka filmu tak mam pocit ze okrem tej uvodnej scenky kde zhodili most to stalo uplne za hovno, mala som zivotne problemy aby som nezaspala a kamosky tiez a to sme vsetky uplne fanaticky do tejto serie..podla mna je to zatial najhorsie natoceny HP vobec a mam docela strach ze 7 bude vyzerat uplne rovnako, kedze Yates nechape co to znamena robit veci temnejsie.. aspon ze to tam miestami zachranili herci ale aj tak bolo stale slabe
hodnotenie na csfd 20%

Marek řekl(a)...

ahoj, pekna rozprava, plne suhlasim.
odhliadnuc od knihy mi to prislo ako slaby snimok a bol som sklamany po fenixovom rade som cakal viac.
Pripadalo mi to ako futbal s vela sancami a ziadnymi golmi alebo ako preteky aut kde sa neustale brzdi, neviem z akych pricin + plus ten odklad, dufam ze posledny diel dopadne vyrazne lepsie.

juintt řekl(a)...

No, ahoj všichni. Abych pravdu řekla, o šestce mluvit nechci, pravděpodobně bych ani nekomentovala, kdyby mě nezarazil (dokonce některými komentátory opakovaný) názor na třetí díl Potteroveské série. Protože pokud mě nějaký film dokázal rozpálit doběla, byl to Harry Potter a vezeň z Azkabanu. Jediný klad, který jsem na trojce viděla, byly vizuální efekty. Ostatní? Naprostá trágédie. Scénář mizivý - možná proto mi přišly herecké výkony tak nemastné - neslané. Hudba jen ucházející. Trojka myslím začala s tím, že kdo nečetl knihu, nemůže ani pořádně pochopit děj. A hlavně... inspirovala se vůbec knihou? Kdo jste ji četl, dáte mi za pravdu - absolutně se nedržela časové linie děje, vynechala zásadní momenty (uvedu příklad - Harry dostal na konci filmu od Siriuse Kulový blesk - který ovšem v knize dostal jako vánoční dárek a se kterým byly velké potíže nejen s učitelským sborem, ale zaskřípalo to hodně mezi Hermionou a Harrym s Ronem.)Celý film byl jen fraška - a tady se chválí? Může mi to někdo vysvětlit? A ne, nerýpu, opravdu se to snažím pochopit.

Anonymní řekl(a)...

Ahojky lidi.
Taktéž jsem velkou fanynkou celé ságy HP, každou z nich jsem přečetla nejméně čtyřikrát. Jak už napsala juintt, třetí díl opravdu docela pomíchaný. A nejen ten třetí. Podle mého názoru by se celá sága HP měla co nejvíce držet knihy, nebo snad ne? A třeba i v šestém díle, kdy se po vydařeném famfrpálovém zápase dal dohromady Ron s Levandulí? V knize se přece má dát dohromady Harry s Ginny!? A nejen tohle. Doopravdy mě mrzí, že režiséři se nedrželi knihy a možná ani ne tak režiséři, ale scénaristi. Je to k pláči.
Co se týče efektů, nejvíce se mi líbil pátý díl, který byl ale dle mého vkusu krátký a bylo v něm vynecháno dost podstatných detailů.
Z knih se mi nejvíce líbil šestý a sedmý díl, ale hltám všecky =)...
Jinak...asi jsem od šestého dílu čekala o trochu víc =) Majduš.

Anonymní řekl(a)...

Naprosto souhlasím s tím,co jsi na ČSFD napsal. Knihu jsem četla a i ta pomalu začínala ztrácet grády. Ale možná to bylo tím, že od přečtení prvního dílu uběhlo už tolik let. A tím jak všechno natahují ztrácejí elkou část čtenářů i diváků z dob, kdy byl Harry Potter na výsluní a většina z nás se na tyto filmy dívá už jen z nostalgie či zvědavosti k tomu, ale já už příště nemusím jít do kina. Nudit se mohu i doma a můžu tak mít i přihlouplé komentáře za které by mě asi půlka sálu ( téměř prázdného) asi zlinčovala:).
Dry

Anonymní řekl(a)...

Ja sa na ten film nedívam ako na samostatný celok... on je v prvom rade zameraný na ľudí čo čítali knihu, aspoň podľa mňa... jedno čo ma mrzí je absolútne bez-emočný záver s dumbledorom... inak sa mi film páčil, zasmial som sa, bol vcelku napínavý... treba poznať knihu a nemať očakávania... potom si človek film užije naplno

Looney řekl(a)...

Naprosto souhlasím. Mě se HP5 líbil strašně moc ale tohle bylo nemastné neslané a o všem jen né o kouzelnících :( Nejlepší z filmu byla školní/vtipná vata a né klíčové okamžiky a souboje: proč ne víc kouzel a efektů, proč tak málo snapa, belatrix, fenfrir greyback(huh nic neudělal, jen tam stál!!) Proč při napadení u weaslyjových jen zmateně pobíhají v poli.. :(
Měl jsem pocit jakoby se tam režisér bál přidat něco navíc.
Knihu jsem četl. Film při přišel popisný, s pětkou se nedal srovnat.
Zklamání :S

Anonymní řekl(a)...

Ahoj všichni fanoušci :)
chtěla bych poděkovat "DJkoma" za jeho objektivní hodnocení, se kterým se naprosto ztotožňuji. Za nejslabší článek celého filmu považuji režii Davida Yatese, který mi zkazil potěšení už i z pátého dílu. Jeho režie je nudná patlanice, kterou zachraňují pouze akční scény. Závěrečný souboj v HP5 byl výborný, toť má jediná chvála, neboť v šestce se obdobného úspěchu nedočkáme. Modré filtry mnoha scénám opravdu uškodily. Brumbál si zasloužil důstojnější odchod. Postavy jsou natočeny jako samostatné jednotky (což nevadí několika scénám, ale je to hrubá chyba v případě pojetí celého filmu). Přílišnou statiku, která neobjasňuje nic nového, si pan režisér mohl rovněž odpustit. Podle mého názoru tento fakt do značné míry přispívá k roztříštěnosti filmu a ke ztížené orientaci v celém ději. Harry Potter je založený na světě plném kouzel. Yates ho však neumí dobře uchopit, běžná kouzla a triky pro mne nejsou dostatečně působivé a důvěryhodné. U mnoha scén jsem si v duchu říkala: "Tohle už tu přece bylo... v jiných filmech jiných režisérů - nemá snad dost vlastních nápadů?". Nápady, se kterými by měl naopak setřit, jsou v odlišném pojetí kouzel oproti předchozím režisérům. Opravdu hrubě se mě dotkl rozdíl režie při dialogu Harryho a Siriuse Blacka prostřednictvím krbu v HP4 a HP5. Závěrem bych chtěla říci, že je pro mne opravdu velkým zklamáním výběr režiséra pro závěrečný díl, na Yatese totiž svůj čas i penízky utrácet nehodlám!
*Ninive*

Anonymní řekl(a)...

Konečně jsem navštívil kino a shlédnul HP; celkový dojem je velmi různorodý. První půlka se mi velice líbila, ale druhů chybělo nějaké pořádně vyvrcholení, tu bitvu mezi smrtijedy a fenixovým řádem bych tam klidně dal, protože bitva o bradavice bude určitě až v druhé části sedméno dílu, takže bychom se zas tak moc neopakovali, nebot tam jeste bude 1 cast sedmicky, jinak dabing byl pro mě uplne v pohode,

Anonymní řekl(a)...

Souhlasím s pisatelem kritiky. Celý 6. díl šel natočit tak, aby tam bylo spousta okamžiků, při kerých Vám jde mráz po zádech, dobývání viteálu, smrt Brumbála ( zde hlavně). nakonec jsem zde našel takov okamžik pouze jeden a to když brumbál čauje oheň, a to ještě alespoň trochu, ale mezitím ostatním prázdnem to byl mega okamžik. Jinak uplná pravda, akovýhle sníme založit na podprůměrných teenegerovských vtipech zkrátka nejde...

Anonymní řekl(a)...

Naprosto souhlasím s recenzí i když první půlka nedopadla extremne spatne diky par vtipnejch scenach. Cet sem knizku a s filmem se to proste neda srovnat. V knizce bylo napeti, aspon nakej ten boj, nemoh sem se od ni odtrhnout. U filmu sem si šel v polovině koupit popcorn abych zvladnul preckat druhou pulku. Doufam ze se sedmicka podari knizka je to uzasna a jestli to zase reziser pose... podělá tak zaslouží trest smrti :D ...

elinnor řekl(a)...

jestli to režisér podělá .. v čele s pitomým scénáristou ;)
tak vytáhneme hůlky a avada kedavra

Kristýna řekl(a)...

Za prvé, tento blog je velmi dobrý a za druhé, plně souhlasím s recenzí i s ellinor. Pravděpodobně se rozpláču, jestliže je opravdu pravda tak krutá, že má být 7. díl svěřen do rukou Davida Yatese. Nedá se sice říci, že bych k němu necítila alespoň trochu vřelé sympatie, ale jelikož je spojen s tímto dílem, který se naprosto liší hodnocením od ostatních, nedokážu mu nepřišít pár vroubků.
Velmi mě nepotěšil ten fakt, který už tady byl vyjeven a to je ta věc, že kouzel bylo pramálo. Scéna v (travním???) poli u Weasleyovic domu byla jakoby prázdná, kouzla byla vizuálně ocelová, žádné barvičky jak jsme byli zvyklí z předchozích dílů. Samozřejmě nechci tento film pouze kritizovat, pointa spočívá i v argumentaci, a proto bych asi jako na CSFD dala... 3 a půl hvězdičky, nedokáži přesně určit, CO se mi LÍBILO, ale budiž...
Ovšem teď na chvíli odbočím, v pátém dílu se náramně povedla Dolores Umbridgeová přesně jak ji popisuje Rowlingová v knize: odporně růžová ropucha :).
Tak tedy zase zpět, ale to už bude možná vše, jenom ten dodatek: Pokud bude poslední, závěrečný a nejlepší díl knihy hodnocen 3 hvězdičkami a méně (mluvím celkově) jen kvůli režisérovi a scénáristovi, pravděpodobně si vyrobím bezovou hůlku a dojdu je vyvraždit.
Pěkný večer.

Anonymní řekl(a)...

V mnoha věcech s tebou souhlasím. Já jsem všechny knihy četla, ale asi jako tebe se mi ve filmovém zpracování nejvíc líbila trojka. Pětka se mi už moc nelíbila a šestka jak bysmet. Yates je podle mě pro HP špatnej režisér, protože ze šestky udělal stupidní komedii. Navíc jsem po prvním shlídnutí měla pocit, jako by film byl scéna střih další scéna střih další, prostě to neplynulo...já nevim jak to prostě vysvětlit, podle mě to bylo usekaný. Navíc mě naštvali tím, jak vynechali pohřeb, kterej strčí až do sedmičky. Ta už snad bude oproti téhle tragédii lepší, no.

Anonymní řekl(a)...

Harry bude 3D! Čumte na video. :)

http://www.fible.cz/2011/04/02/rozhovor-s-producenty-harryho-pottera-ceka-nas-3d/#more-633