středa 23. prosince 2009

Výsledky anket za poslední půlrok

Tak konečně jsem se dostal i k výsledkům ankety. Takže pěkně popořadě...

Anketa "Na které filmy půjdete do kina" dopadla s 32 hlasy následovně:


Star Trek
16 (50%)

Transformers 2
17 (53%)

Terminator: Salvation
19 (59%)

GI Joe
5 (15%)

Avatar
11 (34%)

Nechodím do kina
8 (25%)

Zajímavé výsledky. Nejvíce lidí půjde na Terminatora,což mě osobně překvapilo a po shlédnutí jsem vcelku rád, že to tak dopadlo. Oproti tomu tradičně vysoko byly Transformeři, jejichž kvalita je diskutabilní... Poslední dopadl samozřejmě GI joe. Šílenost podle hraček od Hasbra bude na úrovni Van Helsinga, ale humor a šílených nápadů a efektů si líbit nechám. Vtipné je, že teď když vyšel konečně Avatar je na něj od rána do večera narváno v kinech a to třeba na Terminátora, s 59% procenty viz. výše, určitě nebylo:).

Anketa "Co říkáte na Harry Potter a Princ dvojí krve?" s celkovým počtem 91 hlasů dopadla takto:
Skvělý!
15 (16%)
Dobrý
35 (38%)
Nuda
33 (36%)
Nějakej brejlatej kouzelník mě nezajímá:)
8 (8%)

Poměrně překvapivě anketa skončila skoro remízou mezi Dobrý a Nuda:-) asi sem moc hardcore fanoušků Potterovy jizvy nechodí, ale to nevadí (přítelkyně určitě 15x hlasovala pro skvělý:))) já ji znám! :-))

Anketa "Zajímá vás snímek GI JOE?" s celkovými 21 hlasy skončila takto
Ano, jdu do kina
11 (52%)
Ano, počkám na DVD
4 (19%)
Vůbec
6 (28%)

Převaha 52% pro "jdu do kina" mě jako fanouška GI JOE potěšila a zároveň i výsledný film na mě udělal svou zábavností i nonstop tempem dojem.

Anketa: "Zajímá Vás District 9?" s celkovým počtem 88 hlasů dopadla takto:
Ano, kino je jisté
26 (29%)
Ano, ale až na dvd
10 (11%)
Už jsem viděl na pc...
50 (56%)
Ne.
1 (1%)
Nějakej emzák, heh?
1 (1%)

Příjemné zjištění pro sci-fi fanoušky, smutné pro studia. Prakticky všechny film zajímá, viděli ho, ale polovička se raději koukla nebo koukne na počítači pěkně zadarmo v teple domova. Tentokrát to zásadně nevadí, protože si D9 na sebe příjemně vydělal, ale i tak to není pro kinaře zrovna nejvítanější výsledek:)

Anketa "Chodíte na ČSFD?" s celkovým počtem 24 hlasů skončila následovně:

Ano, píšu komentáře
9 (37%)
Ano, ale jen hodnotím
12 (50%)
Ano, ale jen kvůli "procentům"
2 (8%)
Ne, co je ČSFD?
1 (4%)

Když nebudu počítat toho jednoho člověka, co spadl z Marsu, tak každý ví, co čsfd znamená a přispívá tam... Pomo může mít radost:-)

Tak brzy na shledanou!

F*Djkoma

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ale ale DjKomo, jak můžeš z 24 lidí co hlasovali nezapočíst jednoho s tím že spadl z Marsu... Vždyť to dělá 4 % a to je dost ;-)

Jakub sHImi Šimák ;-)

Djkoma řekl(a)...

statistická chyba, Kubo :-D pokud bych šel do detailu, tak jsem to při měření šuplérou blbě přečetl z analogového převodníku :D