čtvrtek 31. prosince 2009

PF 2010

Je tu poslední roku 2009 a zítra přijde rok 2010. Pro někoho to je znamení velkých bolestí hlavy, velmi špatného pocitu v žaludku, nepříjemné chuti zvracet a do toho všeho ještě snaha rozpomenout si, co se vlastně stalo. Nějaké to novoroční předsevzetí typu "už nikdy nebudu pít alkohol" je jen třešničkou na dortu každoročních oslav. Pro mě tento zlom znamená jediné... od zítra píšu místo 09 číslo 10 :-)

Tento rok byl plný velkých událostí, mě osobně se povedlo zdárně dokončit bakalářské studium a postoupit na navazující magisterské studium (dobrovolně se učím, já vím, taky to nechápu:))). Krom toho jsem viděl podle propočtů asi 600 filmů/seriálů/pořadů, které jsem následně ohodnotil na ČSFD. Možná to není moc, popravdě tak těch 700 by bylo ideální číslo:)), ale určitě to stačí vzhledem ke školnímu životu a občasné nechuti cokoliv sledovat déle než tři a půl minuty (akorát na videoklip:))). Krom toho jsme nasbíral 380 bodů jak já říkám "oblíbenosti" :-D a za to jsem opravdu hodně vděčný všem, kteří mé komentáře čtou a dali nebo i nedali mi bod. Jsem také rád, že příští rok nás (filmové fanoušky) čeká opět velmi mnoho kvalitních a zajímavých filmů, na které se už teď většina klepe blahem. Nebude tu další Avatar, ani Star Trek, ale budou tu další... Iron man 2, Inception, Lovely Bones, první část poslední části Harryho Pottera, dárek pro všechny milovníky béčkových akčních filmů v podobě Expendables, remake klasika Souboj Titánů, návrat Mela Gibsona v Edge of Darkness, Burtonovsky krásná Alenka v říší (3D) divů a opravdu mnoho dalšího. Takže přeskočíme k přání...

Přeji všem svým čtenářům a uživatelům, kteří mě "sledují" (v dobrém smyslu toho slova:-))), aby celý rok 2010 byl pro ně úspěšný, plný štěstí, kvalitních filmů, lásky a aby měli nějakou tu korunu, proto mít všechno zmíněné a být bez peněz pod mostem není zrovna pěkná představa... Přidávám ještě malé video, které by vás mohlo stejně jako mě trochu pobavit:-)


Loučím se a příští rok na viděnou ... F*Djkoma

Žádné komentáře: