úterý 26. ledna 2010

Zkoušky za mnou, co teď?

Tak zase po delší době článek. Opět spíše jen letmé povídání o událostech z posledních dní. Zkouškové období za zimní semestr mám za sebou. Pěkných 6 zkoušek během 15ti dnů, to potěší. Mnohem více mě, než mé spolužáky, kteří se ještě musí mordovat s učením na předměty jako je Aplikovaná matematika nebo Teorie dopravy. Konečně budu mít čas i na něco jiného, než se od rána do večera (s přestávkami na jídlo a pití:))) mučit u skript půjčených z knihovny (si je někdo kupuje?Jako fakt???). Co bude dál? Tak konečně si budu moct pustit tu hromadu filmů, co tu mám, přečíst nějakou knihu, co tu také mám (20 filmů vs jedna tenká kniha? Těžké rozhodování...) a třeba i napsat nějaký článek na svůj blog:). Naneštěstí to vypadá, že žádné stále čtenáře nemám, takže odpadá stresování s novými články a snahou trefit se do okruhu zájmů všech mých fanoušků (haha). Tradiční statistické opáčko o bodech na čsfd bude samozřejmě následovat zase 6.-7.2. a brzy tento cyklus zařadím do nějakého okruhu například "statistické kolečko" nebo "statistika není nuda, jenom hloupá věda" :-) Kdo by řekl, že za sebou mám zkoušku ze statistiky a pravděpodobnosti (doufám, že paní tuším magistra nemá moc blízko k internetu:)). Jinak novinky asi žádné, venku sníh, ze sněhu voda, z vody led, z ledu bolavé tělo... Příběh, který asi každý zná (a kdo ne, ten to brzy pozná:))).

Skončila také anketa, kterou jsem tu vedl od napsání článku ohledně dojmů z AVATARA, který mimochodem (již podruhé) potopil v tržbách Titanic. Cameron předběhl sám sebe, nastavil zase laťku úspěchu a fenoménu o trochu výš a nám, smrtelníkům, nezbývá než doufat v další jeho modrý(či jakkoliv barevný) projekt... Zpět k anketě. Otázka:Avatar-Půjdete nebo jste už byli v kině? Výsledek zatím nejúspěšnější ankety je 73% (133hlasů) už bylo v kině na 3D verzi, 16% na 2D, 9% vidělo film doma (proboha, cam verze? TS??? Chce se mi brečet, ten dojem z filmu je naprosto o ničem...) a 4% jsou buď vtipálci nebo je Avatar nezajímá:). Pro dnešek konec:) filmy čekají )a odpočinek po dnech plných učení také!).

PS:pokud vám při nákupu bot řeknou, že se nekloužou, tak jim nevěřte:)

F*Djkoma

Žádné komentáře: