pátek 19. srpna 2011

the BLOG v novém!

Po několika letech působení na komunitě bloggeru, jsem se rozhodl pro zásadní změnu vzhledu celého blogu, ironicky pojmenovaného the BLOG. Krok od tmavých barev k prosluněnému klidu a pozadí (thx silvery), které člověku dodá na chuti můj navštěvovat skromný blog. Ještě budu dolaďovat několik drobností, měnit barvy určitých částí textu, odkazů apod., ale jinak jde o finální fázi, která se mě osobně líbí více, než ta minulá a než bych vůbec sám čekal :-)). Barevnou škálu, vytyčenou obrázkem, se snažím nepřekračovat kromě využití bílé (text se lépe čte a dodává vzhledu na lehkosti). Krom toho je také důležitý pocit, který ve mě obrázek vyvolává a doufám, že ho vyvolá ve více lidech...

Takže doufám, že se bude vzhled líbit nejen mě, ale také čtenářům:). Co bych pro Vás neudělal, teďka už jen dodělat ten nový profil na ČSFD...

PS: přátelé, zkuste se do komentářů podepisovat:) ať je v tom pořádek... ten přeci dělá přátele :D :-P
F*Djkoma

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Hezký obrázek:-)